موشکاف - منفوریت عظما وشرشر درسرتا پای نظام

موشکاف: سلام به همه دوستای خوب و با صفا و با مرام، حال و احوال؟ رفقا امروز میخوایم یه سری به اسطبل ولایت بزنیم و از زبون یکیشون به وظیفه اصلی این اسطبل بیشتر پی ببریم:

عنابستانی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۲ اردیبهشت

واضح است که اذن رهبری معظم و اذن فرماندهی معظم کل قوا، بر عزم مجلس حاکم است. من واقعاً متوجه نمی‌شم وقتی که اراده‌ای رهبری عزیز داره و این اراده محقق شده و ساختاری ایجاد شده و داره عمل می‌کنه چه نیازی به مصوبه مجلس داریم؟.

‌اگر که رهبری عزیز در جامعه اراده‌ای داشته باشند و اون اراده محقق نشده باشد بر مجلس فرض است که، بیاید وسط و قانون بکنه و دستگاهها رو ملزم بکنه که، اراده رهبری را محقق کنند. اینجا که اراده رهبری عزیز محقق شده من واقعاً متوجه نمی‌شم که ما چه نیازی به قانون‌گذاری داریم اصلاً و چه ضرورتی داره این اتفاق افتاده و این کار داره انجام میشه.

موشکاف خب این زبون بسته راست میگه دیگه، وقتی تو نظام ولایت، حرف فقط حرفه عظیه، و وظیفة این اسطبل‌ام اینه که هرچی مقام عظما خواسته، باید مهر بزنه، پس دیگه این ادا اطوارای اضافی چیه؟ هاهاهاها البته عظی خیلی جاها دو جور برای دو جور مصرف، حرف می‌زده. مثلاً در مورد تحمیل حجاب ملاحظه بفرماین

کیهان ـ پاسدار شریعتمداری ـ ۲ اردیبهشت

ایشان از کدام جایگاه می‌فرمایند: «‌بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند‌» ؟! . چرا که با توجه به عضویت ایشان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، این تذکر به حضرت آقا نسبت داده می‌شود و شده است؟!

برادر فضائلی عزیز! آنچه جنابعالی به حضرت آقا نسبت داده‌اید اولا؛ ً با نظر صریحاً اعلام شده حضرت ایشان مغایرت دارد. آنجا که می‌فرمایند «‌مبادا کسی تصور کند که رهبری یک نظری دارد که برخلاف آنچه که به‌عنوان نظر رسمی مطرح می‌شود، در خفا به بعضی از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل می‌کند‌».

برفرض که چنین تذکری داده شده باشد، به یقین چنان‌چه نظر حضرت آقا، تذکر علنی بود، به‌گونه علنی مطرح می‌فرمودند و حال که علنی مطرح نکرده‌اند، چرا حضرتعالی این تذکر را - برفرض واقعی بودن- علنی کرده‌اید؟!

موشکاف: خودتو نزن به اون راه! تو نظام ولایت کی میتونه بدون حرف عظی آب بخوره؟، اما این بدبخت حالا که دیده وحشیگری جک و جونوراش با زنا و دخترای مردم، حسابی مردمو عصبانی کرده و حتی صدای خودی‌اشم در آورده، داره اینطوری می‌سرونه که: من نبودم دستم بود هاهاهاها حالا واسه حسن ختام بد نیست به حرفای این گماشته عظی‌ام گوش بدیم که خالی از لطف نیست:

آخوند لائینی ـ ۳۱ فروردین

بچه‌های خودتان را نفرستید جذب حوزه نشوند خب کی باید بیاید بالاخره این بخش از نیاز جامعه و واجب کفایی را انجام بدهد؟ بنده خواهش می‌کنم دانش‌آموزان مستعد بیایند انشاءالله به سمت حوزه‌ها، حتی از نظر فرصتهای شغلی در آینده هم باز از طریق حوزه، فرصتهای زیادی وجود داره

موشکاف: داره میگه این عظی این‌قدر منفوره و، سرتا پای نظامشو اونقدر شرشرگرفته، که حتی بچه‌های خودشون هم با وجود فرصت و دست باز واسه بچاپ بچاپ بیشتر، سراغ حوزه و آخوند شدن نمیرن، میگن مگه از جونمون سیر شدیم هاهاهاها، دوستان عزت زیاد.

 

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: