موشکاف - سخنان عظمای ولایت برای سران سپاه و ارتشش بعد از حمله موشکی

موشکاف سلام رفقا، سلام دوستان، عظما بعد از حملهٔ موشکی پوشکیش، سرکرده‌های سپاه و ارتششو جمع کرد تا واسه‌شون روضهٔ قدرت و عظمت بخونه:

‌خامنه‌ای ـ ۲اردیبهشت

توی هر کشوری به ایران اسلامی که نگاه می‌کنند، احساس عظمت می‌کنند، احساس شکوه می‌کنند، اینها خیلی مهم است، اینی که طرف مقابل بحث پیش بیاوره که نمی‌دانم چند تا موشک زدیم چند تایش خورد، چند تایش نخورد، اینها مسائل دست دوم است مسأله اول ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای نظامی ایران در این عرصه مهم بین‌المللی است. این مهم است، این اتفاق افتاده. بحمدالله نیروهای مسلح خوب خودشان را نشان دادند و ظاهر کردند.

موشکاف حالا این‌که چندتا موشک خورده، چندتا نخورده اینا شد غیرمهم و مسایل دست دوم؟! اگه رجزخونیای قبلیت یادت رفته بگو تا موشکاف یادت بیاره.

سایت خامنه‌ای

بله، بله ما موشک داریم، موشک دقیق داریم، موشک ما هدف را با فاصله چند متری از فاصله چند هزار کیلومتری قادر است بزند این را با قدرت به‌دست آوردیم

موشکاف هاهاهاها بازم بذارین یادش بیاریم که بعد از نفله شدن پاسداراش تو دمشق، خودش و سگ و سیله‌هاش چیا گفته بودن:

تلویزیون رژیم ـ خامنه‌ای ـ ۱۴ فروردین

رژیم خبیث به‌دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد

تلویزیون رژیم ـ قالیباف ـ ۱۴ فروردین

آقای قالیباف رئیس مجلس هم در پیامی، با محکومیت این جنایت تأکید کرد: این اقدام تجاوزگرانه و دد منشانه با مجازات سختی مواجه خواهد شد

پاسدار رمضان شریف ـ سخنگوی پاسداران ـ ۱۵ فروردین

خبرنگار: آیا پاسخی در خور اسراییل داه میشه یانه؟

حتماً اونها پشیمان خواهند شد از این رفتارشون و توسط فرزندان ما این انتقام گرفته خواهد شد. انشاالله قطعی است

موشکاف: هاهاهاها آقا اصلاً از این قضیه بگذریم آخه بدبختی عظی بیخ دارتر از این حرفاست. ببینین روزنامهٔ سپاه پاسداران سر قضیهٔ حجاب چه جوری کوبیده تو پوز تیغ‌کش عظما پاسدرا شربت مداری:

روزنامه جوان ـ۳ اردیبهشت

تبعات خطرناک القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا»

مگر می‌شود خودسری در دفتر رهبری، تا این حد برسد که علنی، رسمی و به اسم دفتر نشر، نسبتی –به زعم این افراد- خلاف واقع به رهبر انقلاب وارد شود و رهبر قدرت ساماندهی موضوع و برخورد با آن را نداشته باشند؟!

کسانی که بر طبل دوقطبی «آقا و دفتر آقا» می‌کوبند، اعتبارزدایی از مواضع غیررسمی رهبری را، همپای اعتبارزدایی از دفتر رهبری پیش می‌برند

موشکاف: ما تا حالا خیال می‌کردیم دوقطبی که میگن، بین مثلا مردم و نظامه، یا بین این باند و اون باند نظامه، حالا می‌فهمیم دوقطبی الآن بین «آقا و دفتر آقا» ست و فردا لابد می‌شنویم دوقطبی بین کلهٔ آقا و پاچهٔ آقا یا سر آقا و دمب آقا! راستی عجب نظامی شده! اینجاست که سگ صاحابشو نمی‌شناسه! دوستان عزت زیاد.

 

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: