موشکاف - شکاف و ریزش در تمامی بدنه نظام و ماله کشی خبیثی

موشکاف: سلام به رفقای موشکاف و دوستای با مرام. میگم خبیثی که این روزا جز ماله‌کشی کاری نداره و میخواد صورت عظی رو با سیلی سرخ کنه یه چنین قمپزی در کرد:

آخوند رئیسی- ۸ اردیبهشت

این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی ایران تحریم ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم این سامان به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید نشان‌دهنده آن است که طرح‌های شیطانی منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران هرگز به نتیجه نرسیده و بعد از این نیز به نتیجه نخواهد رسید.

موشکاف: هاهاها خودشو خفه کرد از بس گفت به نتیجه نخواهد رسید. وقتی این شیش کلاسه دروغگو، اینطوری میگه، یعنی داره به نتیجه میرسه. هاهاها. راستی اگر نظامتون تحریم ناپذیر شده و همه چی روبراهه، پس این خرخرهای خرچنگ ولایت برای چیه:

آخوند احمد خاتمی- امام جمعه خامنه‌ای در تهران- ۷ اردیبهشت

خواهش می‌کنم در مسأله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید، به اندازه کافی دوقطبیها هست. منطقی بحث کنید، منطقی استدلالی بحث کنید، در برابر استدلال انگ به یکدیگر نزنید، من دارم احساس می‌کنم دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای که دارند توی میدان هستند و از طرفی به گوشم می‌رسه انگ زدنها. والله به مصلحت نیست.

موشکاف: نظامتون تحریم پذیر که چه عرض کنم کله‌پاپذیر هم هست. بدجوری هم هست به همین خاطره که همه جک و جونورهای عظما آب و روغن قاطی کردن و دارن موتور می‌سوزونن هاهاها:

آخوند بی‌نیاز – امام جمعه خامنه‌ای در کیش- ۷ اردیبهشت

الآن هم دشمنان همه جمع شدند، کفار، مشرکین، منافقین، همه با هم یک صدا شدند که محور مقاومت و جمهوری اسلامی را شکست بدهند.

موشکاف: حالا بشنوید از یه اصلاحاتی درمونده، که آبکشی به نام نظام ولایت‌رو تو یه جمله توصیف می‌کنه و درز می‌ده که شر شرو و ریزش تو نظام تا کجاها رسیده:

عماد بهاور- از مهره‌های حاشیه‌ای رژیم- ۶ اردیبهشت

از مرزهای تفکر اصلاح‌طلبی عبور کنیم، دیگه ته نداره، تا کجا میره، چه اتفاقایی می‌افته، چه مخاطراتی ماها باهاش مواجه هستیم و این نیروهای سیاسی تا کجا پیش می‌رند بعضی‌هایشان دو سال طول می‌کشه به موقعیت مسعود رجوی برسند تو سال۶۰، بعضی‌هایشان بعد از پنج سال می‌رسند، بعضی‌هایشان بعد از ده سال می‌رسند.

موشکاف: تازه کجاشو دیدی؟ جهنم اصلی تو راهه. هاهاها. برو برگرد هم نداره. عزت زیاد رفقا.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: