پیام خواهر مجاهد اشرف رجوی پس از اعدامهای دسته جمعی خمینی

پیام خواهر مجاهد اشرف رجوی به خواهران و مادران قهرمان ایران به‌مناسبت شهادت دهها خواهر رزمنده و اعدامهای دسته‌جمعی خمینی

۳۱ شهریور ۱۳۶۰

نه جای گریستن است و نه جای پریشانی  که هنگامهٔ نبرد است و انقلاب

به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران

خواهران و مادران رزمنده و قهرمان:

خمینی جلاد در کشتار بیرحمانه دختران و زنان مجاهدی که در برابر ظلمها و جنایات خمینی و رژیم قرون‌وسطایی او حاضر به تسلیم نبوده و در راه آزادگی و شرف استوار ایستاده‌اند هیچ تردیدی به خود راه نداد

... ... روزی نیست که خبر شهادت دهها تن از پاکترین فرزندان این خلق را به دست اوباشان خمینی نشنویم. فرزندانی که اگر زمان گریستن بود جا داشت برای هر کدامشان به حق خون بگرییم ولی نه جای گریستن است و نه جای پریشانی که هنگامهٔ نبرد است و انقلاب و حقیقتاً که ما در لحظات شورانگیزی از تاریخ حیات بشر زندگی می‌کنیم و مسئولیت بزرگی بر دوش داریم لحظاتی که شاید خود ندانیم چه نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت اسلام و قرآن و رهایی و رستگاری بشر ایفا می‌کند.

... ... ... ... شاید بسیار زود باشد که ما و نسل ما خود شکوه این قهرمانی‌هایش را به درستی درک کند. آن‌چنان‌که صدها سال لازم بود که قهرمانیهای زینب این معلم کبیر و جاودانه زنان مبارز و قهرمان ما بارهای خویش را بر زمین گذارد و ارزش واقعی و تاریخی آن روشن گردد. آری، خواهران و مادران قهرمان ما از تبار اویند. از تبار مبارزی که در بارگاه یزید فریاد برآورد که‌ای یزید زود باشد که انتقام خود را از تو باز ستانیم و زینب این قهرمان کربلا و تمامی تاریخ با این کلام تنها به انتقام خون شهیدان کربلا اشاره ندارد که به انتقام تاریخی جریانی پاک و بالنده و پویا از جریانی خبیث و میرا نظر دارد که برگردهٴ مردم سوار است و خلق و همهٔ نیروهای خلاقش را در آتش فساد و تباهی و شرارت و جنایت خویش می‌سوزاند.

... ... ... . . و حال ما بی‌آن که مرعوب این جنایتها و رذالتهای خمینی گردیم در دنبالهٔ سوگند تاریخی زینب با قلبی سرشار از کینه و خشم، کینه و خشمی برآمده از خون شهیدانمان سوگند یاد می‌کنیم: به نوباوگان دنیا نیامده فاطمه حسینیها که در بطن مادر آماج گلوله‌های مزدوران خمینی شدند، سوگند یاد می‌کنیم به خون پاک نوباوگان شهیدمان هم‌چون فاطمه مصباح ها، سوگند یاد می‌کنیم به سحرگاههایی که خیل اسرا به شهدا می‌پیوندند، سوگند یاد می‌کنیم به اشک چشم یتیمان این انقلاب، سوگند یاد می‌کنیم به چشمان به راه مانده همه کودکان بی‌مادر، سوگند یاد می‌کنیم که تا پیروزی نهایی و حاکمیت خلق دست از مبارزه برنداریم و تا سرود فتح و پیروزی را در گوش کودکان این آب و خاک سرندهیم از پا ننشینیم و در این راه جز به انتقام تاریخی که زینب قهرمان نوید آن را داده، نیندیشیم. ما در این راه به انتقام خون خواهران و مادرانی می‌اندیشیم که در نهایت مظلومیت با شهادت خویش حقانیت راه و ایدئولوژی خویش را گواهی دادند. خواهرانی که مرگ با عزت را به زندگی با ذلت، تحت لوای استبداد دینی خمینی خون‌آشام ترجیح دادند. آری ما با عزمی استوار راه خواهران و مادران شهیدمان را هم‌چنان ادامه خواهیم داد. ایمان داریم که در این راه پیروزی نهایی از آن ماست.

درود به روان پاک شهدای ۲۸ شهریور

درود بر تمامی شهدای خلق به‌ویژه خواهران و مادران شهید

نصر من الله و فتح قریب و بشر المؤمنین

اشرف رجوی

۳۱ شهریور ۶۰

لطفا به اشتراک بگذارید: