برلین - نمایشگاه گرامیداشت شهیدان به مناسبت روز جهانی علیه اعدام مقابل پارلمان فدرال آلمان

اینگو بوتکه نماینده پارلمان فدرال آلمان از حزب لیبرال :‌نمایشگاه حقوق‌بشر در مقابل پارلمان المان مجامع ذیربط بین‌المللی را فرامی‌خواند تا سران حکومت ایران را بجرم جنایت علیه بشریت مورد حسابرسی قرار دهند . 

اینکو بوتکه نماینده مجلس فدرال آلمان بعد از بازدید از نمایشگاه گرامیداشت شهیدان در مقابل مجلس فدرال آلمان به‌مناسبت روز جهانی علیه اعدام نوشت : 

به‌مناسبت روز جهانی مبارزه با مجازات اعدام، جامعه ایرانیان مقیم آلمان یک نمایشگاه حقوق‌بشر در مقابل مجلس فدرال آلمان برپا کردند.

از آغاز سال ۲۰۲۳ تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از شهروندان ایرانی از جمله مخالفان و دگراندیشان در ایران اعدام شده‌اند.

هدف این نمایشگاه جلب توجهات به صدور احکام و اجرای اعدامها در ایران بود و مجامع ذیربط بین‌المللی را فرامی‌خواند تا سران حکومت ایران را به جرم جنایت علیه بشریت مورد حسابرسی قرار دهند.

اینگو بوتکه می‌افزاید: جامعه ایرانیان مقیم آلمان با حمایت از شورای ملی مقاومت ایران و رئیس‌جمهور منتخب آن مریم رجوی، برای ایران آزاد آینده تلاش می‌کند. مریم رجوی یک برنامه ده ماده‌ای برای شکل دادن ایران آینده تدوین کرده است که شامل لغو مجازات اعدام نیز می‌شود.

به‌ویژه با توجه به سالگرد اخیر قتل ژینا مهسا امینی، ارج گذاشتن و حمایت از مقاومت مردم ایران از اهمیت بالایی برخوردار است!

 

لطفا به اشتراک بگذارید: