حرف حساب ـ شماره ۲۱ ـ زلزله و ولوله مذاکره و تفاهم رژیم با آمریکا در نظام آخوندی
۱۴۰۵/۳/۲۹
دوستان اینجا برنامه حرف حساب است، خوش آمدید.
این هفته شما در این برنامه رگباری از حرف حساب خواهید شنید.
هدف نهایی و فرجام سیرک خیابانی رژیم حالا کامل مشخص شده. اما توی جبهه شاهپرستها فقط زمزمه خبر توافق نه حتی متن توافق موجی از عزاداری و ریزش و ضجه بپا کرده این هم صحنه آن. این هفته اما هواپیمای مافوق صوت بیصدای ایکس پنجاه و نه در رسانهها کلی صدا کرد که ما در این رسانه در مورد اون اصلاً حرف نمیزنیم.
آقا مذاکره با آمریکا نگو بلا بگو تا این لحظه که ما این برنامه را ضبط میکنیم تا همین لحظه خبرها از این قراره که تفاهمنامه بین رژیم و آمریکا خلاصه انجام شده و قراره که امضا بشه همون مذاکره و تفاهمی که خامنهای اینجوری ازش تعریف میکرد گوش کنین
خامنهای: بهطور خلاصه در دو کلمه به ملت ایران بگم جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد
این که میگفت جنگ نمیشود توی همین جنگ اخیر سرش اصلاً کلاً بر باد رفت و اصلاً دیگه. خلاصه معلوم شد که اون آینده نگری و تحلیلهای آقا چقدر درست از آب در آمد. این به کنار. حالا اون که کف خیابون دانشجوها رو لوله میکرد یادتونه همون که میگفت ما لوله میزدیم و اینا. همین باقر لوله یه جمله از اون هم بشنویم
آقای مذاکره قرار بود جنگ خارجی رو تموم کنه و مثلا یه بستر آرامش برای این رژیم فراهم کنه، برای رژیم یک دستاوردی باشه ولی جنگ رو طوری انداخته تو دامن رژیم که اصلاً کینگ مجتبی بگه صد رحمت به جنگ خارجی. خلاصه این توافق میخواست قاتق نونشون بشه ولی قاتل جونشون شد. آنهایی هم که نمیدونن قاتق نون چیه برن از بزرگترها بپرسن. حالا فکر نکنین که یه وقتی با امضای اولیهٔ تفاهم فتیله این جنگ باندی پایین کشیده شده، این موقت است. بگذارید ببینیم که تو اون دوره ۶۰ روزه که در پیش هست چه خبرهایی میشه
همین الآن همین الآن هنوز هیچی نشده این علیرضا سلیمی تو اصطبل نظام میگه توافقنامه هرچی بود باید بیاید مجلس باید حتماً بند به بند و کلمه به کلمه و حتی نقطه ویرگول حتی علامت سؤال اگر یک جا گذاشته میشود حتی علامت تعجب گذاشته میشود اصلاً همه رو ول کن همه رو بیخیال فقط علامت سؤال و تعجب رو بچسب
